Skal du flytte?

Har du fået ny adresse? Så skal du huske at melde flytning til dit energiselskab. Du melder ind- såvel som fraflytning på sefflyt.dk. På siden kan du skabe dig et overblik over, hvad du skal være opmærksom på i forbindelse med flytning. Her tilgår du også den indsendelsesformular, der passer til din situation, hvad end der er tale om privat ind- og fraflytning, flytning for udlejere og øvrige henvendelser.

SEF Energi sørger for, at din el- og eventuelle naturgasaftale flytter med dig, såfremt du ønsker det.

OBS: Ændring af frister for anmeldelse af tilflytninger 

Fra 1. januar 2021 træder der et ændret krav om fristen for hvornår tilflytningerne skal være anmeldt til el-handler. Anmeldelsen skal senest ske 5 hverdage efter skæringsdatoen/datoen for indflytning.

 

Er du fra et boligselskab?

Så kan SEF Energi  hjælpe dig med vores gratis serviceløsning, der gør jeres administrative arbejde lettere, så I både sparer tid og penge.

Læs mere om hvordan vi kan hjælpe med at lette din boligforenings arbejdsbyrde.

Det skal du huske, når du skal melde flytning

Når du skal melde flytning til SEF Energi, skal vi bruge dit CPR-nummer. Derudover skal du være opmærksom på følgende:

• Du skal senest melde ind- og fraflytning senest 1 uge før flyttedatoen
• I forbindelse med flytning sker aflæsning automatisk, såfremt du har en fjernaflæst måler
• Der kræves en fuldmagt for at kunne melde flytning på vegne af andre
• Du kan tage din energi-aftale med dig, uanset hvor i Danmark du flytter hen.

Skal du flytte ind i en bolig, der bliver opvarmet ved hjælp af naturgas? Eller får du brug for en anden energi-aftale? Og vil du vide mere om dine muligheder hos SEF Energi? Så tøv ikke med at tage fat i os på telefon 62 20 11 20 eller sef@sef.dk.

Skulle du have spørgsmål til, hvad du skal gøre, hvis du står overfor en kommende flytning, så er du naturligvis også velkommen til at kontakte os.