​SEF inviterer indenfor i Vores Lys. Med en række særlige rundvisninger har svendborgenserne mulighed for at se alt det, der normalt er lukket land for kunderne.

Rundturen tager fx de besøgende med i kontrolrummet, hvor hele Sydfyns el-forbrug monitoreres, 24 timer i døgnet hele året rundt. Deltagerne hører også om alle de energibesparende løsninger, der er anvendt i Vores Lys og om, hvordan arkitekturen og naturen har spillet vigtige roller i forbindelse med opførelsen af det nye domicil. Vores Lys er det første domicilbyggeri på Sydfyn i lavenergiklasse 1.

Udover rundvisningerne udstiller SEF el-biler, uddeler VIP-billetter til boligmessen i SG-hallen og afholder konkurrencer. Derudover er det muligt at få rådgivning om energibesparelse og afprøve højhastighedsinternet i showroomet. De tv-interesserede kan se nærmere på alle tv-pakkerne med stribevis af kanaler - fra både SEF, Waoo! samt Viasat. SEF viser Waoo!'s tv-boks frem, og der kan spilles spil på både Xbox og Playstation.

Bemærk:
Rundvisningerne skal bookes her