Danmarks største fiberbredbåndsleverandør Waoo! lancerer nu helt nye tophastigheder for fiberbredbåndskunder på både 500/500 Mbit/s og 250/250 Mbit/s. Waoo! åbner for de nye hastigheder per 1. maj og rykker dermed helt bevidst baren for, hvad der er høj bredbåndsforbindelse i Danmark.

”Produktet er et luksusprodukt til forbrugere med særlig stort behov for kapacitet, men vi har en klar forventning om, at bredbåndsbehov i de kommende år vil stige markant. Vi ser hvordan de nye megatrends, såsom videostreaming og brug af trådløse enheder i hjemmet, hele tiden rykker grænsen for, hvad der er en god, høj hastighed for de danske kunder” siger Claus Holm Andersen, Kunde og Markedschef hos Sydfyns Elforsyning.

De nye hastigheder på 250/250 og 500/500 Mbit/s leveres via gigabitudstyr på et rent fibernetværk. Fiberkablerne har teoretisk set ubegrænset kapacitet, og derfor kan der uden problemer skrues op for både upload og download-hastigheden på én gang. Alle kunder får fortsat fuld hastighedsgaranti – selv med de nye tophastigheder i nettet.

Waoo! – produktet står for en total hastighedsgaranti på alt fiberbredbånd. Det betyder at, alle vores kunder får det, de har betalt for – og ofte mere end det. Det er en garanti, som vi tager meget alvorligt, og den dækker alle hastigheder – også for kunder, som får både tv og telefoni via deres forbindelse”, siger Claus Holm Andersen.

Bedst i test
Waoo!’s fiberbredbånd er kåret til bedst i test af det uafhængige Loyalty Group på parametre som stabilitet, hastighed og værdi for pengene – og der er ingen øvre grænse for kundernes forbrug på fiberbredbåndet.

Sydfyns Elforsyning er blandt de 13 danske energiselskaber, som udgør ejerkredsen i Waoo! Sammenlagt er der rullet fiber ud til godt over en fjerdedel af alle hustande i Danmark. Per 1. maj vil 75% af alle disse husstande nu kunne få leveret nye hastigheder på 500/500 og 250/250 Mbit/s.
”Hos Sydfyns Elforsyning er vi meget glade og stolte over at kunne tilbyde vores kunder denne yderligere service”, afslutter Claus Holm Andersen.

Kontakt:
For yderligere oplysninger – kontakt:
Sydfyns Elforsyning, Kunde og Markedschef – Claus Holm Andersen – mobil 2164 7426