SEF fortsætter udrulningen af sin nye sponsorstrategi. En ny VIP-sponsoraftale med GOG Håndbold er netop underskrevet, og med den opnår SEF synlighed i GOG Arena og eksponering på landsdækkende TV, når der transmitteres fra GOG’s kampe.

- Vi vil gerne vise vores engagement i det sydfynske område, ligesom vi arbejder fokuseret på at øge kendskabet til vores produkter i resten af landet, og begge dele får vi indfriet med den nye aftale, forklarer Claus Holm Andersen, der er Kunde- og markedschef i SEF, om den nye GOG-sponsoraftale.

Også hos GOG er der stor tilfredshed med den nye VIP-sponsor.

- I GOG er vi utroligt glade for aftalen med SEF, og vi ser frem til et godt og udbytterigt samarbejde for begge parter. For os som professionel sportsklub er det altafgørende med lokal opbakning fra sponsorer. Det betyder, at SEF sammen med vores andre sponsorer, er med til at sikre, at vi kan nå de ambitiøse mål, vi har sat for de kommende år, siger Kasper Jørgensen, der er direktør i GOG.

Første hjemmekamp, hvor SEF-logoet kan ses på bander og på gulvreklamer, er GOG’s kamp mod Aalborg Håndbold lørdag den 7. februar 2015.

Netværk med betydning
Synligheden i forbindelse med GOG’s aktiviteter er vigtig for SEF, men et imponerende netværk af erhvervsvirksomheder omkring håndboldklubben har gjort udslaget for SEF.

- Vores lokale forankring kommer til udtryk gennem deltagelse i flere netværk på Sydfyn. Det er udviklende, det skærper vores profil, og vi kommer tættere på virksomhederne i vores nærområde, forklarer Claus Holm Andersen, der ser frem til at blive en del af GOG’s stærke og professionelle netværk

Ifølge GOG-direktør, Kasper Jørgensen, er der op mod 160 aktive virksomheder i klubbens erhvervsnetværk.

SEF har netop indgået ny sponsoraftale med GOG Håndbold. SEF’s kunde- og markedschef Claus Holm Andersen og GOGs-direktør Kasper Jørgensen, der giver hinanden hånd på godt samarbejde – og bagerst set fra venstre Tobias Møller, anfører Lars Hald, Frank Mikkelsen, Chris Jørgensen og Lasse Kronborg.

Claus Holm Andersen
Kunde- og markedschef, SEF