​I går, mandag, slog Sydfyns Elforsyning dørene op til det nye domicil på Fåborgvej 44 - og i dag var dag 1 i en lang række af specielle åbningstilbud, som vil fortsætte et par måneder ind i det nye år.

Iphone som første tilbud
Allerede kl. 01.00 natten til tirsdag ankom de første kunder til hovedindgangen i det nye domicil for at sikre sig en god plads i køen og dermed muligheden for at købe én af de fem Iphones, der indgik i køtilbuddet. De var iklædt skitøj eller pakket ind i tæpper, og en ung pige var kørt derud af sin mor og holdt varmen i en militær sovepose.

Da de første SEF-medarbejdere mødte på arbejde tidligt tirsdag morgen, var det ikke computeren, der blev tændt, men derimod kaffemaskinen - og herefter blev der serveret varm kaffe i termokrus til de ventende kunder.

Julegaven er i hus!
Annemarie fra Gudme var den sidste af de fem, der fik mulighed for at købe en Iphone. Stor var hendes glæde, da hun fik sin kupon med nr. 5 udleveret. Herefter kunne hun igen tage plads i sin stol, der var interimistisk isoleret med aviser, så hun kunne holde varmen. Og kl. 6 i morges kunne hun sende en sms til sit barnebarn med besked om, at nu var julegaven i hus.

Nyt domicil fejres
Kunde- og markedschef hos Sydfyns Elforsyning, Casper Flodager, og hans medarbejdere har planlagt en åbningskampagne, der skal vække opsigt blandt virksomhedens kunder.

- I denne uge har vi skudt åbningskampagnen i gang med to meget attraktive kø-tilbud. Herefter vil hver uge helt frem til 1. marts byde på nye tilbud. De mange tilbud har vi krydret med konkurrencer, hvor man bl.a. kan vinde et helt års elforbrug, fortæller Casper Flodager, der har set frem til åbningen.

Hos SEF har organisationen været i flytte-beredskab i et par uger, og efter indflytningen i weekenden er medarbejderne klar til at tage imod kunderne.

- Vi har jo fulgt byggeprocessen step-by-step og glædet os til både at tage Vores Lys i brug og vise det frem. Kunderne vil blive mødt af et flot hus med god energi og en imødekommende stemning, fortæller Casper Flodager, der allerede har fået mange lykønskninger og positive tilkendegivelser fra kunderne.