Repræsentantskabet i Sydfyns Elforsyning har 45 medlemmer, hvoraf 15 som noget nyt er blevet valgt ved et forbrugervalg. De resterende 30 udpeges af Svendborg Byråd. Af de 15 forbrugervalgte repræsentanter vælges i øvrigt én til bestyrelsen for Fonden Sydfyns Elforsyning og to til bestyrelsen for SEF Net A/S.

- Interessen for forbrugervalget har været stor – hele 36 kandidater valgte at stille op, og rigtig mange forbrugere valgte at bruge deres stemme. Det vidner om stor interesse for SEF, udtaler Anders Banke, der er administrerende direktør i SEF og ser frem til samarbejdet med det nye repræsentantskab.

De blev valgt

Navn  Område Antal Stemmer
​Guri A. Krøis   ​Svendborg ​154
​Peder Skou   ​Ollerup ​105
​Bjarne Olsen     ​Svendborg  ​95
​Hans Erik Pedersen ​Vindeby ​70
​Steen Juhler ​Svendborg​56
​Hanne Bering Jensen  ​Lundeborg​54
​Kim Galsgaard ​Svendborg​53
​Mogens Arnfeldt ​Svendborg​47
​Sven Fejerskov ​Vejstrup​42
​Torben Jensen  ​Svendborg​40
​Frank Brade Jørgensen ​Svendborg​40
​Anders Theisen  ​Skårup ​37
​Niels O.L. Egedal ​Svendborg​33
​Aage Sækmose​Ollerup ​28
​John Andersen ​Svendborg ​28

De nyvalgte repræsentantskabsmedlemmer er alle el-forbrugere og bosiddende indenfor SEF's forsyningsområde.

Første møde
De 15 forbrugervalgte repræsentantskabsmedlemmer deltager i første repræsentantskabs-møde sammen med de 30 medlemmer, som er udpeget af Svendborg Byråd, den 24. april 2014.

FAKTA OM SEF.DK/VALG
sef.dk/valg kan du læse mere om afviklingen af valget, de opstillede kandidater samt antallet af stemmer på de enkelte kandidater.

Anders Banke, adm. direktør
M: 61 55 06 11