SEF Energi letter din boligforenings arbejdsbyrde

Sidder du som boligadministrator eller lignende, så ved du også, at der kan forekomme meget administrativt arbejde, når dine lejere skal fraflytte deres lejemål. Det samme gør sig også gældende, når du skal byde velkommen til nye lejere. Derfor kan du hurtigt ende med at bruge megen tid og mange ressourcer, der med fordel kunne være anvendt på noget andet.

Indgår du en administrationsaftale med SEF Energi, sørger vi for alt det praktiske i forbindelse med dine lejeres ind- og udflytning, så din boligforenings arbejdsbyrde mindskes – og du sparer både tid og penge.

Lyst til at vide mere, så kontakt os allerede i dag.

10 gode grunde til at vælge SEF Energi som samarbejdspartner

Med SEF Energi som din samarbejdspartner opnår du en lang række aktiver, der til sammen gør, at du kan spare tid og energi, ligesom ind- og udflytningsprocessen for dine lejere bliver langt nemmere.

Vi har her samlet 10 fordele ved at tegne en administrationsaftale med SEF Energi, så du kan blive klogere på, hvad du får ud af at have SEF Energi som din samarbejdspartner.

  1. Vi dækker hele landet

Selvom vi er lokalt forankret i Svendborg, dækker vi hele landet. Derudover har vi også et kontor i København, så uanset hvor din boligforening ligger, kan vi levere strøm. Det betyder, at dine lejere ikke selv skal tage stilling til, hvem de ønsker som el-leverandør.

  1. Få alt samlet ét sted

Spar tid på dine administrative opgaver, og saml alt ét sted. Med SEF Energi som din samarbejdspartner skal du melde alle flytninger til os, uanset hvilken el-leverandør dine lejere har, og uanset hvor ejerbrevene kommer fra.

  1. Minimer dine administrative omkostninger og dit ressourceforbrug

Når dine lejere skal fraflytte, følger det lejekontrakten, således at utidig fraflytning minimeres. Det betyder også, at det er den korrekte betaler, der er registreret på adressen.

  1. Du får en skræddersyet løsning

Hos SEF Energi samler vi alle dine fakturaer fra tomgangs- og klargøringslejemål. Vi sørger også for at skabe overblik efter dine specifikke behov.

  1. Dine lejere kan få el til en god pris

Når dine lejere flytter ind hos dig, skal de informeres om, at de har mulighed for selv at vælge deres el-leverandør. Har du et samarbejde med SEF Energi, kan vi tilbyde dine lejere el til en god pris.

  1. Vi fokuserer altid på datasikkerhed

Vi sørger altid for, at dine lejeres data bliver krypteret. Hos os er al data naturligvis i gode hænder, og vi sørger for, at persondataforordningen (GDPR) bliver opfyldt.

  1. Du får en effektiv IT-integration mellem din boligforening og SEF Energi

Vælger du SEF Energi, kan din løsning blive integreret med de IT- samt administrationssystemer, du anvender. Det kunne eksempelvis være ISYN.

  1. Du får en erfaren sparringspartner

Når du tegner en administrationsaftale med SEF Energi, får du en kompetent sparringspartner. Vi fortæller dig, når der sker nye ting, det kunne eksempelvis være fremtidige ændringer på markedet eller lignende.

  1. Flytteprocessen bliver enkel og digital

Når dine lejere skal flytte, kan flytningen ske automatisk via IT-integration eller via vores hjemmeside – se eventuelt mere på www.sefflyt.dk.

  1. Hos SEF Energi bliver du altid mødt af dedikeret personale

Når du kontakter SEF Energi, vil du altid blive mødt af et dedikeret personale, der sidder klar til at varetage dine forespørgsler. Vi er altid let tilgængelige på telefon såvel som mail, og har du behov for det, kommer vi gerne forbi og informerer om flytteprocessen.