​​​​​​​​​​​​​​​​​​

​​​​Nye muligheder​​​​​​

Vi tager vores kunder seriøst og lytter til det I siger. Derfor åbner vi nu op for helt nye tiltag. Det betyder, du nu har helt nye betalingsmuligheder i forbindelse med betaling af din faktura. Det betyder, at du fremover vil kunne modtage en sms eller en mail med et link til betaling, samt at denne betaling vil kunne ske via MobilePay eller online kortbetaling (Dankort, MasterCard, mfl.). 

Nedenfor kan du læse mere om de nye muligheder og hvordan du tilmelder dig. 


NYT!​

Kortbetaling eller MobilePay
Hvis du tilmelder dig vores mail-løsning, får du en mail fra os, når din faktura er klar i din selvbetjening på MitSEF. I mailen er der et betalingslink, som åbner muligheden for, at du enten kan betale med betalingskort eller via MobilePay.
Du er selv ansvarlig for, at din mailadresse i MitSEF er ajour, så vi kan sende mailen med betalingslinket. Du er også selv ansvarlig for, at betalingen sker rettidigt. 
Du kan tilmelde dig vores mail-løsning i MitSEF (åbner i nyt vidue). Ændringer foretaget inden den 6. i måneden, vil have effekt fra næstkommende regning. 

NYT!​


Kortbetaling eller MobilePay
Hvis du tilmelder dig vores sms-løsning, får du en sms fra os, når din faktura er klar i din selvbetjening på MitSEF. I sms'en er der et betalingslink, som åbner muligheden for, at du enten kan betale med betalingskort eller via MobilePay.
Du er selv ansvarlig for, at dit mobilnummer i MitSEF er ajour, så vi kan sende sms'en med betalingslinket. Du er også selv ansvarlig for, at betalingen sker rettidigt.

Du kan tilmelde dig vores sms-løsning i MitSEF (åbner i nyt vidue). Ændringer foretaget inden den 6. i måneden, vil have effekt fra næstkommende regning.  ​

 

Tilmeld dine regelmæssige betalinger til Betalingsservice, så bliver de automatisk betalt. Fordelen ved Betalingsservice er, at du slipper for at skulle huske at betale dine regninger manuelt, og at du undgår eventuelle rykkere og rykkergebyrer, da alle regninger betales rettidigt. De automatiske betalinger fortsætter indtil dit kundeforhold ophører eller til du afmelder betalingsserviceaftalen. 
Du kan tilmelde dig Betalingsservice i MitSEF (åbner i nyt vidue). Ændringer foretaget inden den 6. i måneden, vil have effekt fra næstkommende regning.​



Du modtager girokortet med posten og der selv ansvarlig for, at betalingen sker rettidigt. Ønsker du at tilmelde dig en anden betalingsmulighed, kan du gøre det i MitSEF (åbner i nyt vindue). Ændringer foretaget inden den 6. i måneden, vil have effekt fra næstkommende regning.


Fritagelse for papirfakturagebyret

Er du fritaget for at modtage Digital Post, kan du blive fritaget for girokortgebyret. 
Du kan sende dokumentation for fritagelse for Digital Post til SEF A/S, Fåborgvej 44, 5700 Svendborg eller til sef@sef.dk, så sørger vi for du bliver fritaget for girokortgebyret.​

Ny kunde = første regning gebyrfri

Den første regning er altid gebyrfri. Det vil sige, er du ny kunde hos SEF modtager du den første regning som et girokort uden pålagt girokortgebyr. Vælger du herefter at fortsætte med at modtage din faktura med posten, vil der blive pålagt et girokortgebyr. Vælger du derimod en af de andre betalingsmuligheder, beskrevet ovenfor, vil betalingsgebyret svare til det der står angivet ud for den givne betalingsmulighed.


Har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte kundeservice på 62 20 11 20 eller at sende os en mail på sef@​sef.dk

Hjemmesiden bruger cookies

På sef.dk bruger vi cookies til at få hjemmesiden til at fungere. Men de giver også info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi løbende kan forbedre den for dig og andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Tryk på accepter for at godkende vores brug af cookies på sef.dk

Læs mere om cookies Accepter