​ ​
Vi ved, at reglerne på el-markedet har påvirket de administrative opgaver og gjort jeres håndtering af ind- 
og udflytning mere krævende. Der bliver hurtigt brugt mange ressourcer, når I som boligselskab skal administrere ind- og udflytning af lejere. Vi hjælper jer!

Med mere end 110 års erfaring som energiselskab kan vi lette arbejdet for jer som boligselskab - og give mere energi til både jer og jeres lejere.​


10 fordele ved at vælge SEF​

Fordel nr. 1

Dækker hele landet

At lejerne får valgt el-leverandør, uanset hvor i landet lejemålene ligger.

Fordel nr. 2

Alt samles ét sted: hos SEF

Alle flytninger meldes samme sted, og I skal kun henvende jer ét sted, uanset hvilken el-leverandør jeres lejere har, og hvor ejerbrevene kommer fra.

Fordel nr. 3

I minimerer administrative 

omkostninger og ressourceforbrug
Fraflytning følger lejekontrakten, således at utidig fraflytning er minimal, og at det er den korrekte betaler registreret på adressen.

Fordel nr. 4

Skræddersyet løsning 

Vi samler jeres fakturaer fra tomgangs- og klargørings-lejemål og skaber overblik efter jeres behov.

Fordel nr. 5

Fair samarbejde til fair pris 

Lejerne bliver informeret om, at der er frit valg af el-leverandør (lovgivning, Engrosmodellen), og vælger de SEF, får de en fair pris.

Fordel nr. 6

Høj IT-sikkerhed 

Lejerens data bliver krypteret, således de er i gode hænder, og persondataforordningen (GDPR) bliver opfyldt.

Fordel nr. 7

IT-integration mellem jer og SEF Energi

Løsningen kan integreres med andre IT- og admini-strationssystemer, som I måtte bruge, evt. ISYN.

Fordel nr. 8

Forberedt og lydhør

I får en kompetent sparringspartner med løbende information om fremtidige 
ændringer af markedet, f.eks. Flexafregningen.

Fordel nr. 9

I får en enkel og digital flytteproces

Flytningerne kan ske automatisk via IT-integration eller via vores hjemmeside - se www.sefflyt.dk.

Fordel nr. 10

Dedikeret personale

I får en stærk samarbejdspartner, som dedikerer personale til jer og er let tilgængelig på mail og telefon, samt efter behov kommer vi gerne forbi og informerer om flytteprocessen.​



​​Kom til Infomøde

Vi vil gerne hjælpe jer - derfor kan du og en kollega komme med til vores informationsmøde, hvor vi vil give jer et indblik i de værktøjer vi har udviklet, som vil gøre jeres hverdag nemmere – Så I kan få luft til andre opgaver...


Tidspunkt

Tirsdag den 23. oktober 2018

kl. 09.30 - 11.00    
eller  
kl. 13.00 - 14.30


Sted

Fåborgvej 44
5700 Svendborg


Tilmelding på mail

Senest torsdag den 18. oktober kl. 12.00 

Send en mail til;
Key Account Manager 
Carsten Brodersen på cbr@sef.dk​













​ ​

Hjemmesiden bruger cookies

På sef.dk bruger vi cookies til at få hjemmesiden til at fungere. Men de giver også info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi løbende kan forbedre den for dig og andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Tryk på accepter for at godkende vores brug af cookies på sef.dk

Læs mere om cookies Accepter